sobota, 6 kwietnia 2019

06/04/2019

To mój nowy ulubiony post! W kolekcji @by_shenobia starałam się zrobić rzeczy, które będzie można łączyć z różnymi elementami naszej garderoby, które będą pasować na wiele okazji. Wszystko co zaprojektowałam, przez prosty krój ma podkreślać nasze kobiece kształty (oprócz bluz oczywiście haha), a zakrywać to czego nie lubimy w naszej sylwetce. Rzeczy szyte są z najwyższej jakości materiałów, szczerze powiedziawszy kiedyś nie zwracałam na to uwagi uważałam, że i tak sukienki obronią się swoim krojem, teraz mam zupełnie inne myślenie, wiem, że materiał to podstawa i zanim cokolwiek wejdzie na sklep, ja testuje jak dana rzecz reaguje na noszenie i pranie. 








góra - BY SHENOBIA (https://byshenobia.pl)
spodnie - BERSHKA
torebka - STRADIVARIUS
okulary - THEBLOGSHOP
naszyjnik - SOTHO
zegarek - TORI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

22/05/2019

Co znaczy dla mnie stylizacja letnia? Zazwyczaj sukienka, najlepiej w jasnym kolorze, zwiewna nieopinająca, obowiązkowo kurtka jeansowa i t...